Γενικές ερωτήσεις
Η Aveda είναι μέρος της Estée Lauder;
Ναι, η Estée Lauder Companies Inc. αγόρασε την Aveda το 1997.
Είναι η Aveda vegan;
Από την 1η Ιανουαρίου 2021, η Aveda είναι 100% vegan.
Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στη σελίδα: www.aveda.gr/sustainablefuture
Κάνετε δοκιμές σε ζώα;
Η Aveda είναι μια cruelty-free μάρκα. Δεν δοκιμάζουμετα προϊόντα μας σε ζώα και δεν ζητάμε ποτέ από άλλους να το κάνουν για λογαριασμό μας. Τα προϊόντα μας είναι "δοκιμασμένα από ανθρώπους. Το να είμαστε μία cruelty-free μάρκα είναι σημαντικό μέρος της αποστολής μας για τη φροντίδα του πλανήτη στον οποίο ζούμε και για όσους ζουν σε αυτόν, από τότε που ιδρύθηκε η Aveda το 1978. Για να μάθετε περισσότερα, κάντε κλικ εδώ.
Ποια είναι η Αποστολή της Aveda;
Η αποστολή μας στην Aveda είναι να φροντίζουμε τον κόσμο στον οποίο ζούμε, από τα προϊόντα που παράγουμε, μέχρι τους τρόπους με τους οποίους δίνουμε πίσω στην κοινωνία. Στην Aveda, προσπαθούμε να δώσουμε ένα παράδειγμα περιβαλλοντικής ηγεσίας και ευθύνης, όχι μόνο στον κόσμο της ομορφιάς, αλλά σε όλο τον κόσμο.
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;
Συνδεθείτε στο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΓΟΡΩΝ σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 6595660 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή να μας στείλετε email στο customerservice-gr@aveda.com.
Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Για να ακυρώσετε την παραγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εντός μιας ώρας από την υποβολή της στο (+30) 210 6595660 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@aveda.com και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί δεν είναι εφικτές.
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας από την Aveda Online, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στην αρχική του κατάσταση εντός 14 ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του aveda.gr, κάντε κλικ εδώ για οδηγίες. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δε γίνονται ανταλλαγές. Θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών μας και στη συνέχεια να υποβάλλετε τη νέα σας παραγγελία.
Πραγματοποιείτε αποστολές προϊόντων στο εξωτερικό;
Η Aveda Online δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
Γιατί το αγαπημένο μου προϊόν σταμάτησε να κυκλοφορεί; Μπορώ ακόμη να το προμηθευτώ;
Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Ένας Aveda Expert θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν.
Πώς μπορώ να λάβω λίστα με τα συστατικά ενός προϊόντος;
Εάν επιθυμείτε να λάβετε πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά συγκεκριμένων προϊόντων της Aveda, επισκεφθείτε τη σελίδα που θα βρείτε εδώ και κάντε κλικ στην επιλογή "ΠΡΟΪΟΝΤΑ" για να μας στείλετε ένα email για "ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ".
Μπορείτε να μου στείλετε δείγματα;
Λυπούμαστε αλλά τα δείγματα δεν είναι διαθέσιμα για ευρεία διανομή κατόπιν αιτήματος. Τα δείγματα διατίθενται περιοδικά κατά τη διάρκεια ειδικών προσφορών καθώς και κατά την ολοκλήρωση της αγοράς όταν πραγματοποιείτε ηλεκτρονική αγορά. Εάν δεν είστε σίγουροι για τα προϊόντα που είναι κατάλληλα για εσάς, ένας Aveda Expert είναι στην ευχάριστη θέση να σας συμβουλεύσει και να σας βοηθήσει.
Πού μπορώ να βρω προϊόντα Aveda κοντά μου;
Μεταβείτε στη σελίδα εύρεσης των καταστημάτων μας για να εντοπίσετε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα εξυπηρέτησης Aveda.
Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημα σας;
Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595660 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@aveda.com.